Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE


Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres info@arsej.pl załączając krótki opis sytuacji wraz ze zdjęciami.

Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 7 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona, przy czym ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji w żadnym razie nie przekroczy 14 dni.

 

ZWROTY


Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni


Adres do zwrotu:

ARSEJ
Wileńska 41
05-200 Wołomin
Polska

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Newsletter

Dostawa i płatności

Dane sklepu

ARSEJ

Wileńska 41
05-200 Wołomin

poniedziałek - piątek
9:00 - 17:00

Telefon: 733-003-567

e-mail: info@arsej.pl

Sklep internetowy na platformie SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie